Milrunda......

Milrunda och måndag morgon. Tog mig en härlig morgonpromenad och njöt i solens sken. Började först vid tio.
 
 
Södertörn klockan nio måndag morgon på sportlovet!
 
 
Vårteckeen, torra körbanor och tjälskador.
 
 
Grannen hade lekt med sin snöslkoter på åkern, han måste haft kul! Men hur mår åkern efter detta?
 
Grillade korv och gjorde pinnbröd med barnen på skolan. Var ute hela eftermiddagen. Från halv tolv till fyra var jag ute i solen och åkte pulka, eldade, grillade och bara njöt. Jobbade till halv sex och då var det hem till stugan och somnade sen sött eftersom jag lyckades få en ordentlig huvudvärk under dagen. Solglasögon kan nog vara bra! Idag ska jag åka skridskor...................nu ska jag göra frukost! Ha en bra dag. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0