Mot Örebro!

 
Mot Örebro! Ja idag ska  jag till Örebro och vara kvar där över natten. Hemma i morgon eftermiddag. Jag ska ha ett möte för distrikten ihop med Åke i Örebro. Ska ta min lilla vinterpärla till Södertälje, ställer den på Södertälje syd och åker sen med Mats i hans bil till Örebro. Vi har ett par timmar till Örebor, tror det är två timmar i bilen. När man inte kan åka Corvette kan man lika gärna samåka, annars så spelar det ingen större roll.
 
Satt igår kväll och förberedde det sista, mailade och hade min kontakter med klubbkompisaran. Drack ett glas vin och la mig klockan nio.
 
Nu ska jag packa ihop lite kläder för det orkade jag inte igår. Tandborste och lite make-up. I kväll får vi se vad det kan bli.
 
 
 
Hörde att mina arbetskamrater ska också till Örebro. Örebro kan inte vara så stort. Kanske man ser dem, eller de hör mig. Mitt skratt brukar avslöja mig på olika ställen. Hihihihi
 
En kopp kaffe nu och en dusch efter det. Ha en trevlig helg. Nästa helg är det filmvisning och varmkorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0