Mycket var det igår...........

Mycket var det igår. Jobba, ringa, fara dit och hit. Kom hem och skulle bara ligga och vila på sängen, somnade som en stock och vaknade av att Göran ringde för att jag sökt honom om ett par namn till ett reportag och att Tobbe ropade att middagen var klar. Var rent av slut när jag kom hem till middagen med vackra blommor på bordet.Nu sitter jag här och titta på blommorna och njuter av min morgon, med kaffe och te. Lite bloggande och mailande blir det också. Så myyyyyyyyyyyyyyyys! Livet kan ha sina goda stunder!
 
 
Efter jobbet igår vari jag  och hämtade ut paket på posten efter jobbet, min lilla silver Corvette!
 
 
 
 
 
 
Sen kom det tre stycken solfångar i brevlådan. Man kan ha dem i fönstret och då fångar de upp solens strålar och kastar iväg ett fint ljus. Tre stycken blev det..........
 
 
 
 
Sen kom det en bok också i brevlådan. Vet inte varför jag beställde den? Kan vara att jag har en dröm om en platt mage till sommaren och att sommaren är på intågande så att det i så fall är dags att sätta fart. Ändra kosten och öka träningen för just magen. Får se om jag får några tips på det hela, annars får jag stå i vassen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0