Nu har jag gjort det..............

Nu har jag gjort det................fixat så att huven och T-luckorna kommer på omlackering. Inga sjunkningar i lacken här inte. Vill att det ska se bra ut. Nu fixar lackeraren det hela och så hoppas jag på att det blir så som jag vill ha det! Igår morse var vi ute och lastade huven i bilen och körde iväg med den. Tur att man börjar sent en måndagmorgon så man kan fixa lite privata ärenden. Det känns iaf väldigt bra att den är där den är. Nu är det ingen panik i magen längra över att jag ska ringa och be om omlackering. Aldrig roligt att be om backjobb! Men det är vad jag tycker. Lackeraren tog det bara coolt!
 
 
Är så glad över detta lilla...............äntligen på G med det hela. Det glada vändes mot ledsamheter. Började gråta på jobbet igår. Grät och blev så ledsen i hela min kropp. Ledsen nästan hela eftermiddagen, usch! Livet kan vara rätt jobbigt ibland. Älskar mitt jobb och barnen kanske lite för mycket ibland?
 
När jag kom hem igår ksrev jag ett reportage till CM och sen kastade jag in en pinne i braskaminen och bara njöt. Tror ibland att veckodagarna har bättre innehåll än helgdagarna och får mig mer nöjd och stimulerad.
Idag är det fettisdag......................undrar om Maria bakar mini-semlor på sin ö i Västindien? Desa bakade hon iaf när hon arbetade i Västerhaninge för ett par år sedan. Ska nog festa på en till kvällen............fetta på mig lite!
 
 
Ha en bra dag och njut av en semla eller ¨hetvägg¨ som det också kallas med varm mjölk till.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0