Söndag-arbetsdag.

Söndag-arbetsdag för min del. Ingen träning på hela dagen utom att jag bar runt på mina citronträd för att jag hade fått små odjur på dem! Fick dammsuga bort det mesta och sen bära in dem i duschen. De är lite stor nu citronträden...............pust!
 
 
Olivtäden och apelsinträdet fick också lite omsorg............
 
 
Någon hade skämtat med mig och lagt en mogen clementin i apelsinträdet.....hihi!
 
 
Sen städade jag hela huset, tvättade, diskade och allt var bara tråkigt fram till dess att jag fick kontakt med MARIA via skype och vi satt och pratade. Hon har det bra i värmen, satt där solbränd och svettig fast klockan var bara tio och hos oss var den tre.
 
Satt sen vid datorn och telefon resten av dagen med massa styrelsearbeten................och vips var dagen borta och jag hade inte gjort något varv i skidspåret. Fy fan................vad tråkigt, hemskt ja det känns skit i hela kroppen när man inte gör något fysiskt. Dammsuga bara sliter på kroppen............blääääääääääääää.
 
Fick lite uppmuntrande ord.....................till kvällen blir du glad, för då kommer snön!
 
Surfade runt igår och tittade på C7an. Jag tycker den är så läcker! Nu vart jag kör igen! Oooooooooooops!
 
Borde varit i garaget igår.........alla vill se mig med Svarten till våren/sommaren. Det vill ju jag också. Förstår inte min seghet. Men igår fanns det inte mycket tid över till annat än för till arbete med saker som måste fixas.
 
Idag är det 4 februari och nästa helg är det Go-Cart och Hard-Rock Café med klubben. Sista anmälningsdag idag på klubbens hemsida.
 
 
Förra året var vi och körde Go-Cart den 21 januari och då var det en kille som tog rätt bil till Go-Carten för förra vintern fanns det ingen snö!
 
Ha en bra måndag, min dag blir låååååååång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0