Söndag, en riktig söndag.....

Söndag, en rikitig söndag...........hade en lugn morgon inne. Frukost och lite surfande på nätet som slutade i att jag bokade en resa till sol och värme i april. Ska åka till GranCanaria...........
 
 
 
Kommer att bo på ett lägenhetshotell med fin utsikt över havet. Bokade balkong med havsutsikt. Vi ska köra en sol och träningsvecka där ner. Det fanns t.o.m. tvättmaskin i lägenheten om man skulle behöva tvätta träningskläder ( skönt). Lägenheterna ligger 900 m rakt upp i bergen från stranden. Så mycket backar att promenara och löpspringa i runt hela hotellområdet. Det skulle ta tjugominuter att gå till Porto Rico en stad med lite mer shopping och fler restauranger. Passar perfekt!
 
Nu ska man bara längta till avfärd och planera in pepp-talk inför flygresan!
 
Satt sedan ute i solen under söndagen och njöt av sportlovsvädret. Fick fjällen-känsla så jag gick in och slog upp ett glas vin eftersom jag inte har någon egen bartender.
 
 
 
Vin och sol, åhhhhhhhhhhhhhhh vilken söndag!Så mys!
 
 
Mina apelsin och citronträd gillad också solen denna vackra söndag.
 
Fick en present av Stefan under filmvisningen i söndags. Blev så otroligt glad. Vilka fina människor det finns! Så gulligt tänkt. En present till mig med foton från min egna blogg. Så roligt! Jag blev så glad. Tack Stefan!
 
 
 
På söndagen pratade jag med Maria i telefonen och sen via Skype. Så roligt och det kändes så bra. Min älskade dotter som arbetar och sliter på vardagarna i Karibien och festar och ar det bra på helgerna! Så solbränd och fin satt hon där i webkameran och pratade med mig. Helt underbart! Längtar till att få träffa henne, hon har varit där i sju veckor nu!
 
Ja en helt mysig söndag blev det...........hemma!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0