Tiden går så fort...........

Tiden går så fort............har inte haft en sekund över till Bloggandet. Var borta hela helgen i Örebro. Åkte på lördagsmorgonen och kom hem på söndags eftermiddagen. Mötte Mats i Södertälje där jag ställde min bil och sen åkte jag med honom till Örebro. Samåkning kallas det! Kom till Örebro och ett otroligt mysigt hotell mitt i staden. Små hundar som sällskap på hotellrummet ;-)
 
 
Hade ett möte hela dagen med distrikten. Fullbokat från halv tolv till sjutton noll noll. Tufft! Men mycket bra. Ett mycket bra möte med ett härligt gäng. Sen vila jag en stund innan middagen på staden. Den middagen bara petade jag i. Åt ingenting.............Thaimat! Fy och usch! Åt vanlig glass med chokladsås till middag och ett glas vin. Jipiiiiiiijej! Tillbaka på hotellet med vännerna för lite efterprat. Då fick jag uppleva det sär alla pratar om att vissaa kan få. Blev bjuden på en drink av bartendern........................!
 
Söndagen hemfärd i ett ganska snöslaskigt Sverige. Åt en supergod frukost på hotellet. När jag kom till Södertälje så tog jag mig en liten shoppingrunda utan att hitta något. Sen styrde jag bilen hemåt och kröp ner i sängen för en eftermiddagslur. Sen kröp jag ner i ett varmt bad och med en bra tidining. Hade en mysig söndagseftermiddag. Slutade det hela med en god middag och vänner på besök.
 
Måndagen började jag med kaffe och mailande. Mailade en hel hope med mail, sen var det dags att dra till jobbet. Efter jbbet igår satt jag och skrev anteckningar från Örebro. Sex sidor text...............ska rätta det idag när jag kommer hem. Ja vissa dagara har man så otroligt mycket att göra. Just nu är det mycket och jag är ganska trött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0