Väder-kärring!

Väder-kärring, det stämmer. Ska nog ta fram skylten som jag fick av Hasse där det står varning för Arg kärring! Den fick jag under Classic Car Week i Rättvik och skulle verkligen passa in just nu! Orkar inte med regn och slask, jag vill ännu har kvar kyan och snön. det här är deprimerande.....................
 
 
Fick mig ett skratt igår kväll och en enorm längtan tillbaka till Rättvik. Tittade på TV4 och deras roliga filmklipp. Fick mig ett skratt till Tommy´s filmsnutt och en längtan till all cruising som är på gatorna under denna vacka. Ja, ja jag får väl hålla med alla andra att sommaren är ganska skön. Men den kan ju också regna bort! Då är det inte lika roligt.
 
 
 
I morgon bär det av till Jönköping för mig, medan alla vänner är i klubblokalen och myser med Oldies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0