Vill ha happy!

Vill ha happy! Just nu vill jag att det bara ska hända något. Vad som helst som har med Corvette eller bilar att göra. Man får väl snällt vänta till påsk kan jag tänka mig. För då är det Elmia-mässan............ja, ja lite hände i helgen med Go-cart och Hard Rock Café och nu i helgen ska jag ha distriktmöte i Örebro. Men jag vill ha energi. Energi i form av en vinter cruising. Vill åka raggarbil i vinterlandskapet. Är det ingen som har en Amerikanare som är ute och cruisar på våra vägar i detta vackra vinterlandskap? jag vill åka meeeeeeeeeeeed!!!!
 
Igår vart det mycket semlor och jag firade verkligen fettisdagen. Maria gjorde semlor i Västindien till kreolernas förtjusning. Idag är det motionsdag. Ska nog dra ut på en promenad nu innan jag åker och jobbar, Vaknade fyra i morse och läste på Marias blogg och Facebook. Har nu suttit och skrivit ett annat reportage till CM. SKa jag få något gjort så händer det på morgonen, sen är jag död!
 
Somnar som en stock på kvällarna..............har även hänt under bilen !
 
Men här är jag ännu vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0