Vinterdvala........

Vinterdvala.......är det som gäller ännu. Den får stå där i garaget medan snön faller utanför och kylan biter sig kvar i Sverige. Det blir snöskottning och skidor idag medan hon får fortsätta sin vinterdvala under nytt täcke/pyamas. Igår efter bloggandet och annat, blandannat städ av huset, några tvättmaskiner m.m. så skakades täcket av och det blev byte på C4an..............
 
Inställt på golvet efter torsdagens inköp, påsen fick bara stå där!
 
 
Kollade in täcket ordentligt, men det var lite dammigt så det fick ligga där och lufta.
 
 
Gamla täcket av................
 
 
....................naket.
 
 
Nya pyamas på!
 
 
Snygg bakifrån????
 
Lekte lite med mobilen och skapade ett nytt foto!
 
Igår efter att varit i garaget och fixat lite så var det dags att åka till jobbet. Jobbade och hade en ganska rolig dag med barnen. Känner mig ganska glad! Har allt på mattan som man säger. Tar en ska i taget och gör det jag hinner, och jag hinner en hel del. Kom hem till räkafton och tända ljus, så mysigt. Satt sen och fixade med fina bilder på Corvetten tills filmen var nerladdad, sen somnade jag i soffan. Hatar verkligen TVn, det är rena rama sömnmedlet för mig.
 
Vaknade i morse klockan fem och låg i sängen och surfade runt på mobilen på en massa hemsidor. Helt plötsligt kommer ett meddelande och vips så var jag inne i en dialog med min Maria. Hon har det bra i Västindien, bytt rum och fått ny rumskamrat, träffat några rika killar och lever livet. Så skönt att höra!
 
Idag ska jag nog gå ut och rulla runt lite i snön som kommit, ny snö kommer från himlen hela tiden. Ska kanske sladda iväg till hammarby och kolla Gocarten om jag känner för det. Annars blir det bara HardRock ikväll. en stor fet hamburgare.............med Corvettekompisarna.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0