Att minnas...........

 
Att minnas kan nog bli bland det finaste man kan göra. Igår var det en sådan dag. Mindes och saknade en av mina gamla Corvettevänner. Han finns inte längre med. Det känns tråkigt. Det är då man får minnas alla underbara stunder man har haft tiillsammans med Corvetterna. Minnas och bara njuta  av det fina. Komma ihåg och försöka förvandla den energi man får till något positivt. Minnas musiken från hans CD, att han körde nercabbat fast det regnade och blandade busgroggar på Corvetteträffar. Fanns ingen som kunde sprida så mycket glädje med sina snabba roliga svar och berättelser/historier.
 
Igår var det första arbetsdagen för 2013. Den var jobbig! Var inte riktigt van med inrutade dagar. Tänk vad skönt det är med ledighet och att man bara kan göra vad man vill. Efter jobbet var jag och åkte jag till gymmet i Jordbro och tränade. Efter middagen så hamnade jag i soffan med en tidning ...............men somnade!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0