Bra start på veckan!

Bra start på veckan. Var ute två timmar i går morse och åkte långfärdsskidor i vårat spår på baksidan. Jag började i mörker klockan kvart över sju och sedan blev det bara ljusare och ljusare. Så bra start på veckan...........
 
 
Sen blev det grötfrukost, duschen och senen tuff arbetsdag. Efter jobbet drog jag och köpte skydd till min nya telefon och ett nytt kontantkort till min gamla telefon. Kommer aldrig att gilla att bära runt på Iphonen på jobbet. Kommer ha den gamla som arbetstelefon på dagarna. Passar bättre ute i snön och bland lego, meccano och vattenfärger. Så blev det!
 
 
 
Sen hem till middag och lte arbete med Corvetteklubben och sen sängen.
 
 
 
Avslutar med en underbar bild som jag snott av Guy !!
Vill också säga att ni ska ha en bra dag...............för det hoppas jag att jag får. Ska vara ute nu på förmiddagen mellan åtta och elva...............mys!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0