Crusing utan bil.......

Cruising utan bil var det igår morse. Bilen står och längtar till sommaren oc njuter av vintern. Igår tog jag mig en Powe-Walk och sen blev det ett träningspass i garaget. Är så glad att jag har mitt lilla gym där och på så sätt slipper sitta och åka till Jordbro när jag inte har lust. Gymmet i garaget är fullt komplett för mina övningar !
 
Var ute i -15 grader på en cruising-runda på över en och en halvtimme. Så vackert, som att njuta av första cruising.rundan med bilen genom skogarna på Södertörn och njuta av alla vitsippor och värma vårvindar som tar tag i håret och rufsar om det lite ...............
 
Nu är det kallt och frosten nyper i kinden och lägger sig som ett vitt täcke på hår och kläder.......
 
 
Men vad det är fint ute!!!! Idag är det -20 grader, så det blir en kallar runda än igår!
 
 
 
 
I garaget var det varmt och skönt, där visar mätaren 16,9 grader plus...........
 
 
..........med fin utsikt ffrån gymhörnan.......
 
 
Men visst längtar man till vårcruisingen!
 
Taxingeslott 2012
 
 
 
Men, men nu minns jag. Förra årets vårcruising slutade i regn! Hur kul är det? Myccket regnade bort under 2012 så nu hoppas jag på motsvarigheten till dagens kyla med -20 grader att sommaren 2013 blir varm , NEJ! Het med värmebölja och kokande motorer! Öppna bildörrar i sommarnatten cruising inne i Stockholm, det är sommar!
 
Nu ska jag fika klart sen ska jag ta mig en morgonpromenad och lite träning efter det. Sen en shoppingrunda eller kanske en dag i garaget. Vet inte, inget planerat. Lugnt och skönt. Polarna sitter på Arlanda och ska till USA och kolla in Corvetter, rece och swap-meet. Skulle följa med om jag bara vågade! Mitt liv är mer jordnära.......inte där uppe bland molnen. Måste öva på det mera bara, jag kan flyga jag är inte rädd! Skulle så gärna vilja åka Route 66 och se landet over there!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0