En hästkraft mellan benen............

En hästkraft mellan benen, men dock på många kilon. Inte som vanligtvis med flera hästkrafter under huven. Efter kaffe, bloggande som vanligt på morgonen så tog jag en långpromenad med Tobbe. Så otroligt härligt med vinter sol och minus nio grader på tempmätaren. Efter vår runda passerade vi granngården och det slutade med att jag fick lov att gå med på att provrida Ninas häst. Tycker det är rätt läskigt...............har inga kunskaper om hur man rattar runt dem. Men det var hur kul som helst och han svarade på mina kommandon med tyglarna. Ett ovanligt söndagsnöje, sist jag red var nyårsdagen för säkert femton år sedan. Men igår gjorde jag det igen! Kände mig som en 5åring på hästryggen, lite kul faktiskt och spännande. Han kan ju göra vad han vill med mig............
 
 
 
 
Passerade fler hästkrafter i hagarna på vår tur.............
 
 
 
Tror att hästkrafterna ska vara under huven, för min del. Men kul var det att provrida.
 
 
På eftermiddagen var det kalas i Skälby och sen hände det roligheter.............
 
Åkte genom Stockholm såååå fiiiiiint! Ålskar vintern oxå!
 
 
 
 
I Skälby låg en gammelbil bakom oss. En som luftade bilen denna vackra vinterdag!
 
 
På väg hem var det -16 grader i Rosenhill................
 
 
Skypade med Maria. det kändes så bra. Hon mår så bra på sin ö i Karibien. Hon har sjugosjugrader på natten och hur varmt som helst i vattnet, spelar vollyboll på stranden. Har fått solbränna och kontroll på sitt konditori och produktionen från det till hotellet alla kunder.
 
Gick och la mig som en lejonhona i min säng igår kväll, Spinner som en katt................när barnen mår bra.
 
Har bokat mig för roligheter med klubben i februari, det känns roligt med lite Hard rock igen. Bilmässa är det i slutet av januari och After-work i klubblokalen. Nu går vi mot våren..........
 
 
Ha en bra dag i kylan och vårt vackra vinterlandskap..........på med tröjan!
 
 
Kramiz från mig och ha en bra arbetsvecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0