Fredagen vart inte som jag tänkt!

Fredagen vart inte som jag tänkt! Började redan klockan fem på morgonen, vaknade och kände att jag inte var så okey! Fikade och tog det lugnt. Det visade sig att jag inte var okey den morgon så det blev till att avboka fikamorgonen med en ko´mpis och göra en behandling, sen tog jag ett lättare träningspass i gymmet. Jobbade en hel dag på jobbet och drog ensam till After-Work i Sumpan. Gjord det jag skulle göra i förråde, bra att Britt var där och Lasse. Fick gjort det jag skulle ha gjort. Satt sen och pratade med klubbkompisarna och skrattade till vår kväll i somras på Ronnebybrunn, när vi körde Ivan memoris i Lasses och Ingrids svit................
 
 
Vi utsåg en som tog hem priset i Sälen, kommer inte ihåg ven? ( HI hi hi ) och den utsåg den som tog hem priset för Sunne. Jag utsåg Jerka och till nästa år utser han någon för Ronneby och så fortsätter pokalen att vandra............hur kul som den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0