Högsta vinst, nu på morgonen.......

Högsta vinst, nu på morgonen............Maria har börjat blogga från Västindien. Hur glad kan en mamma bli ????? Blev så glad så jag grät en skvätt.............så glad som den dagen då jag kom hem efter jobbet och pappa stog hemma i garaget med nya t-luckor till min gamla Stingray. Då grät jag av lycka också. Värst grät jag nog när jag den dagen då jag köpte tillbaka henne ( min gamla Stingray ) ! Jag bara grät och grät, nu blev det bara en liten lyckoskvätt !!!
 
 
Maria dyker och arbetar som konditor i Västindien..................
 
 
Min gamla Stingray tillbaka på gården efter att haft några ägare då jag inte hade råd att äga henne! Det sämsta jag gjort i hela mitt liv...............var att sälja henne när pengarna var slut! Men , men , men det var väl någon mening med det också. Har väl aldrig känt mig så halv då jag inte hade henne........men nu kommer jag aldrig att sälja henne, ska begravas tillsamman.................cirkeln är sluten. Eller hur är det Magnus Uggla sjunger i Olles låt?????
 
Idag sitter jag här och deppar, tror jag ha en ordentlig stämbandsinfektion på gång! Känns för jävligt. SKa dessutom ha en idrottsdag i en ishall idag. Hur nyttigt är det! Borde vjukskriva mig och köra VAB. Vård AV Bil och vara i garaget med mitt projekt att göra henne klar till sommaren. För i sommar ska det bli åka av!
 
I helgen bär det av till styrelsemöte i Jönköping............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0