Jävligt BRA lördag!

Jävligt BRA lördag var det igår. Pappa kom ut för att hjälpa till att passa in tak-luckorna, Tobbe hjälpte till och jag hjälpte till och mamma var med. Hon satt i fotöljen och hejade på!!!
 
Vi lyckades få dit dörrinredningen också. Bilen börjar äntligen se hel ut!
 
 
 
 
Fick borra upp hålen för att de ska passa de nya luckorna. Inte kul att se dem sätta borren i min bil, men ska det vara så ska det vara rätt! De måste passas in snyggt och sitta fast när man drar ut på vägarna. Det kan ju inte bli som det blev för rörmockaren .......en cab off!
 
 
 
Skruvar i mängder, bara till att välja rätt! Hela bordet var fullt..............
 
 
Arbetsbord!
 
 
 
Han är cool ! Min pappa ! Han kan ligga och arbeta så här vid 78 års ålder !
 
 
Efter en hel dag i garaget så är det ett par skimsbrickor som fattas för den sista justeringen. Det ska beställas, sen så !
 
 
Kvällen igår blev en härlig middag med mamma, pappa och Tobbe. Jag började på middagen, mamma tog över för jag drog ut i garaget igen. Så det vart en jävla bra lördag.
 
Dessutom har livet vänt för Maria, hon stormtrivs på sin Karibiska ö. Satt igår kväll och scannade 154 recept som jag skickade till henne i Karibien. Fick mail från henne i morse. Nu känner jag mig inte så naken, mamma! Tack mamma du är bäst! Det tog halva morgonen och halva natten, men det är det värt. Ingen träning igår, men nu ska jag städa huset och sen väntar milrundan ute i vårt härliga vinterklimat idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0