Lågtrycket kom in.......

Lågtrycket kom in över Sverige och tog tag i mig !!!!!
 
Nu håller snön på att försvinna och kylan lika så...............jävla skit!!!!! Jag vill ha kvar mitt motionsspår på åkern för skidåkning, nu kommer det att töa bort! Igår hade jag en krisdag i mitt liv. Lågtryck i hela kroppen.............efter en natt med dålig sömn. Vaknade av allt, en som snarkade, katter som skulle ut, helikopter som besökte någon granne som kanske inte mådde så bra, Sofia som ringde från nattbussen och berättade om sin toppen-kväll..............ja det höll på så hela natten. Somnade in vaknade, somnade in och vaknade. Städade och plockade bort det sista av julen, julsaker som skulle in på vinden och julgardiner som skulle bort. Ett varv med dammsugaren och ett par tvättmaskiner. Tråkiga saker hela dagen. Somnade i soffan efter att tittat på bil och scoter-rally på vintersporten. Vaknade och tog mig ett varmt bad samt läste Bilsport! Enda höjdpunkten på hela dagen............jag gillar inte plusgrader och slask. Ska se om jag kan komma runt i skidpåret om en stund.............Fick lite bilder från Florida och där har de det bra!
 
Min lördag var så mycket bättre!!!!!
 
 
 
Får vänta på sommaren och en Häpp med kompisarna. Har en underbar bild på mitt kylskåp som får en att bara vänta och tänka. Tänka på positiva stunder...........en Häpp i -20 grader och fullt solsken kan faktiskt slå ut en Häpp i solen och + 20 grader, annars så är det som så att det är 50/50 i upplevelse!
 
Ny vecka, det känns bra men inte vädret................vill inte. Deppar ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0