Nya jeans till sommaren............

Nya jeans till sommaren blev det igår. Inte planerat, men såååååååååååsnygga! Behöver bara träna lite till, så är jag nöjdare. Skulle inte handla något denna månad då jag redan lånat sjutusen kronor från mitt sparande. men de bara hängde där. Ett enda par och supersnygga i min storlek, då är det meningen. Meningen med livet. De var mina och de skulle bara hem, bära eller brista ekonomiskt.
 
 
 
 
 
 
 
Inte lätt att fota sig själv men nu har jag spräckt budgeten ännu mera men det drabbar inte denna månad så mycket. Jag köpte en ONTFÅN igår, så nu kan jag snart läsa alla MMS från mina Corvettevänner och vänner. Dessutom fota och blogga när jag vill, surf i mobilen :-)
 
Har suttit med den jäveln hela lördagskvällen och nu på morgonen. Mycket att lära och få allt som jag vil ha det.
 
 
Körde Skype med Maria igår, hon har det toppen. Sliter på vardagen och har just nu ledig helg. Igår hade hon gjort två dyk och fått se sköldpaddor, något hon drömt om.
 
Lånar en bild från Maria så mormor och morfar får se henne dyka i havet i Västindien.
 
 
Nu ska jag slänga bort Iphonen och ta på mkig långfärdsskidorna. Igår gjorde vi spår på åkern bakom huset. Solen skiner från en klarblå himmel och det är bara -2 grader ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0