SUPER-lördag!

SUPER-lördag! Vaknade ganska sent och kollade upp öppettiderna en gång till och fick panik! Jag hade kollat fel! Faaaaaaaan! Jag trodde de öppnade tio och så öppnade de nio. Vår lugna fika morgon bröts till en hektisk morgon. Jag vill vara där tidigt! Vi lyckades vara där inom en timme, så vi stog i kön kvart över nio. Det var så lugnt och skönt att vandra runt bland alla fina motrocyklar på morgonen. Man såg alla hojar och hela montrarna. Gick där i flera timmar och bara njöt, sen hände något. Vid ett så såg man ingenting, folk överallt! De provsatt, hela monterna var full av folk som skulle titta och fota. Lyften var varm och jag kände ro i hela kroppen att vi hade varit där så tidigt på morgonen. Det var verkligen något att se. Hoj (MC) sidan var klart mycket bättre än bilsidan. Var mycket nöjd med mässan och alla inköp som jag gjorde under dagen. Drog därifrån halv tre och hem till skidspåret och en god lunch............
 
 
Drog hemifrån tidigt och var på mässan kvart över nio efter en morgon som vart stressad pga att jag tittade fel på öppettiderna.
 
 
Tog på mig min underbar dunjacka som går att bli väldigt liten i sin påse och passar att ha i handväskan.
 
 
Kollade på alla olika modeller av motorcyklar, mycket fint!
 
 
 
 
 
 
Hittade en ganska cool hjälm!
 
 
 
 
Så läcker lackering! Lackat för ett varumärke som är känt bland alla hantverkare.
 
 
Jag provade en hjälm som var fiiiiin!
 
 
Enda roliga bil att kolla på inne på bilmässan. Jag fick gåshud! Så cool............
 
 
Tobbe fick sig en fin kalende till hans sida av garaget. Massa snygga brudar. Var finns kalendrarna för oss tjejer, jo jag vet! Hos brandmännen!
 
 
Efter skidåkningen vart det lördags-mys med vin och bilsport.
 
 
Provade kläderna jag köpte på mässan! Den kan nog bli bra till lite solbränna  ;-)
 
 
 
 
Köpte tre klännningar, en bikini och två toppar.
 
 
En plåtskylt.............
 
 
En fin burk med mintpastiller i ....
 
 
En hjälm till moppen, då jag tar den till badet! Eller om jag är med på lite roligheter med klubben på Malmby.
 
 
Gratis var lite klistermärken, nyckelringar, nyckelband, godis, vatten på flaska och tidningar.
 
 
 
En dag med bilar och lite annat ...................Har du inte varit på mässan så gör ett besök annars kanske du missar något!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0