Vackert..............livet på landet!

Vackert ..............livet på landet! Ja livet på landet är vackert  både vinter, vår, sommar och höst. Nu slår det nog alla rekord. Så jävla fiiint!
 
Vi gjorde skidspår i hästhagen och körde för fullt igår. Långfärdsskidor ! Träning ! Njutning ! Frisk luft ! Skönt för själen ! Skönt för kroppen ! Blev visst 7,5 km i spåret och jag som skulle ha vilodag och bara köra 2,5 km. Men det var så kul och så skönt.
 
 
 
 
 
Mina fina race-skidor............Z06 ????
 
 
Två vackra foton! Två vackra vyer.............
 
 
Satt en stund i garaget och bara njöt av livet. Tittade på min ögonsten och tycker livet känns rätt bra. Saknar kanske torra vägbanor, men vill inte byta bort snön och kylan. Torra vägbanor kommer om någon månad så nu ska man passa på och bara njuta av livet ute i vårt vinterlandskap.
 
Kvällen avslutades med gott gott i gott gott under matlagningen.
 
 
Då vart det måndag igen. Snackade med Maria vid halv ett i natt och hon hade solat , på karnival på sin ö i Västindien. Vaknade av att det lös in i mitt rum..............och det visslade till i min Iphone ;-)............nu är man uppkopplad på heltid.
 
Ska fika klart och ta mig en tur på skidorna innan jag ska till att börja arbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0