Vintersport!

 
Vintersport! Först 2,5 timmar ute med utomhusidrott, sen avslutade jag dagen efter kvällskonferans med att åka skidor i 1 timma och 20 minuter. Startade klockan sju och var inne vid halv nio. Ute var det kolsvart med ett otroligt månsken och hela himlen var full med stjärnor. Så vackert !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 För precis två år sedan så levde jag livet med henne så här! Det har hänt lite på två år, men det går inte fort fram, men bättre blir det iaf. Korten är från 22 januari 2011 och det var kallt ute. Tog ut och luftade henne lite denna dag för att se om hon ville starta, minns dagen klockrent!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 just nu renoverar jag bara min egna kropp, så mycket bra träning för att få den i treim igen.
Ha en bra dag, snart är det fredag igen. Just denna fredag är det After-work i klubblokalen och i helgen är det bil och MC-mässa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0