6 juni

6e juni och Nationaldagsfirande med Corvetteklubben.
 
Vädret visade sig från sin fina sida......
 
 
Började morgonen med fika, blogg och löpar-runda som vanligt.
 
 
Mina ben är inte till Salu just nu! De fungerar så bra, så starkt!
 
 
Öppnad ett paket som kom med posten. Skylt som jag beställt.....
 
 
Samling klockan tio på Statoli i Järna. Nationaldags-pimpat!!!!
 
 
 
 
 
 
Lunch på Sundbyholms slott.
 
 
 
Glass i hamnen...........
 
 
 
Maria fick prova mina hörlurar, hon gillade mitt smycke/hörlurar av Laila Bagge. Rock by Sweden. Mor och dotter har lika smak när det gäller dessa.
 
Nu, just idag är det fredag och klämdag Vissa jobbar andra är lediga. Jag jobbar! Jobbar nio till fem. ikväll är det dags för ett besök på Sorundafestivalen och kolla in festen och musiken där!!!
 
 
The Poodles ska spela ikväll. Gilla! Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0