Första juni............

Första juni idag och jag har lovat att ta hand om mig själv och min renovering från och med idag. Nu är det NEJ till det jag inte vill göra eller har tid att göra. Ska inte ta på mig mer jobb. Jag tror jag är BÄST på att ta på mig för mycket saker så mycket saker att jag drunknar i det hela, glömmer bort mig själv och mina egna behov. Nu ska livet bestå av träning och renovering av C3an.
 
 
 
Igår trodde jag på en cruising inne på Sveavägen inne i Stockholm, men jag kom hem och bara segade ihop i solstolen. Solen var så underbar och jag så trött. Hade på förmiddagen slutfört köpet av Sofias lägenhet hos mäklaren. Satt på hans kontor i flera timmar för att få allt klart. Hade kört ett flyttlass och packat transporten med gamla utemöbler och inspekterat lägenheten före överlåtelse. Körde Sofia till VH där hon mötte Maria som hjälpte henna att flytta.
 
Sen full fart på jobbet, stannade kvar efter att jag slutat dagen för att göra lite måsten!
 
Sen hem! Laga mat! Tobbe tvättade min transport och jag lagade mat (lite ovanligt).
 
Sen ville Maria att jag skulle packa till hennes resa till Berlin, skulle få packa vad jag ville. Hon orkar knappt packa efter alla hennes resor.
 
Sen skulle jag åka till Stockholm, men då tog orken slut. Pratade med Jerka och fick lägesrapport från Sveavägen, blev riktigt sur över att jag har så långt in till stan och att jag var så trött. Bara att dissa Sveavägen och ta det en annan dag. Somnade som en stock och vaknade kvart i tre för att se Maria göra sig klar för sin resa. Gick och la mig vid fyra i morse och somnade om. Nu drog Tobbe på förarutbildning på Arlanda. Jag sitter med min kaffemugg och löparkläderna på. Ska åka till Ann idag! Åhhhhhhhhhvad jag längtar till att få träffa henne.
 
Mitt NYA liv hälsas här med välkommen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0