Funderar och

Funderar och letar och drömmer............
 
Funderar över om jag ska åka C3 ner till sommarmötet. Det ska visst regna en hel del under helgen och det kan var ett dåligt val av bil då!
 
Letar besiktningtid............i Haninge.
 
Drömmer om ett eget bilsläp och E-körkort, då skulle jag ta bilen med mig ner på släp och ha den där när solen skiner.
 
igår gjorde jag inget speciellt. Vanliga rutiner så som morgonträning, löpning halvmilen.....
 
 
Funderade på om det skulle bli regn under dagen och det blev det. Det blev åska och dunder också!
 
 
Fin löparrunda.............med stopp för att njuta av blommor......
 
 
Snart är det midsommar.........
 
 
Var helt slut efter en halv mil. Svetten visade på bra jobbat! På kvällen efter regn och åska kom solen tillbaka och vi tog en kvällspromenad.
 
Idag regn och kanske åska igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0