Hemmafixare...............

Hemmafixare...............
 
 
Fixade i trädgården. Vi röjde ogräs, planterade, flyttade möbler osv.......
 
 
Fixade till en Sangria till mig i solen. Kanariöarna-känsla!
 
 
Busade med katten, men han brydde sig inte så mycket.......
 
 
Tog en Sangria till..........
 
 
Njöt i solen och i solsängen en stund..........
 
 
Sen kom molnen........
 
 
Tobbe fick mig till att börja fortsätta att renovera bilen idag
 
 
Lucka nummer ett på.......
 
 
 
Skimmsbrickor och inpassning..........
 
 
Meckade bil i bikini ute i solen som kom tillbaka......varmt och skönt!
 
 
Nya gummilister på lucka nummer två......
 
 
Stingray emblemen på plats!
 
 
Lite ¨bling-bling¨monterat i motor-rummet, annars snart klar!
 
 
Kanske det kan bli C3 till sommarmötet. Letade besiktnings-tid på kvällen.
 
Under meckandet på kvällen kom Guy över på sin MC, han hade lämnat Corvetten hemma. Vi tog en varm macka och lite fika ihop. Är så glad över all hjälp som jag fått av Tobbe idag. Han sporrar mig verkligen. Nu jävlar ska hon ut på vägen. Tobbe drog klammrarna till värmepaketet så nu läcker hon ingen glycol längre.
 
 
När Guy åkt hem så ringdeen glad pappa som tillbringat dagen på Solvalla med PG, Roffe och Jerka. Han var så otroligt glad och lycklig över dagen där och all STCC-tävlingar. Blir så glad när han är glad och slipper att ha ont hela tiden.
 
Jag är LYCKLIG!
 
JAg ÄLSKAR min Corvette, min familj,Tobbe och lite till........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0