Lyckodag.........

Lyckodag...........ja igår var det en sådan dag. Började morgonen tidigt med att vinka en glad Maria farväl på sin resa klockan 03.17. Somnade om, fikade med Tobbe som drog på förarutbildning på Arlanda med Corvetteklubben. Jag drog på en löparrunda med bra musik i öronen. Orkade och klarad springa halvmilen, nöjd med mig själv. Stretchade i ett gatuhörn och njöt av tidig morgon........
 
 
Hem till dusch och frukost, drog sedan till Södertälje för lite shopping. Kollade sedan in pool och ute-spa innan jag skulle hälsa på bästa kompisarna i Järna. Vi är lite intresserade av att köpa ett sådant, men det är inte gratis!
 
 
Efter lite fika med Ann så tog vi en promenad med deras hund på Sörmlandsleden till en insjö där Vilda fick bada. Så mysigt och helt underbart är det att vara i naturen. Passar så bra eftersom jag har bestämt mig för att vårda mig själv nu och inte bara fixa med ALLT annat! Efter en härlig promenad blev det en fika på altanen. Sen kom Peter hem och grillade gott kött till en god lunch. Satt sen och bara njöt av livet..........ute började det att regna och livet kändes bara så där helt underbart bra.
 
Då!!!!!!!! Då händer det!!! det som gör dagen ännu bättre!!! Då kommer det fram en present till mig, en försenad present. Precis en sådan present som jag ville ha! Jag som har budat på flera men de har skjutit i höjden i budgivningen och jag har hoppat av det hela. Nu fick jag det i present. Bästa Ann och Peter.........
 
 
 
Gear by RBS av Laila Bagge
 
 
Så bra ljud i dessa hörlurar..........
 
Efter en bra dag hemma hos Ann och Peter tog jag min gamla Rally-tårta hem till en som väntade på mig. Bästa Tobbe!!!!
 
 
Ett glas vin i farstun, sen en god grillad middag.
 
 
Satt där och tittade på mina apelsiner som sakta mognar på mitt apelsinträd!
 
Efter maten provade jag min nyinköpta snigelplockare och den fungerade, fick ihop ett kilo eller kanske mer.....
 
 
 
Nu är det söndag morgon och jag har varit vaken ett tag. Vaknade vid halv sex, älskar morgonen. Nu ska jag ta på mig löparskorna och ta mig en morgontur, sen får vi se vad JAG vill göra idag.
 
HA det BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0