Rehab...........

Rehab........för kropp och själ. Nu börjar jag må bra. Började morgonen med det vanliga, sedan blev det en joggingtur som gick otroligt bra. Är iaf nöjd med min kondition efter detta långa uppehåll! Nu ska den trimmas.....konditionen och styrkan i ben och armar. Ska i veckan köra igång med styrketräningen igen.......
 
 
Efter duschen satte jag igång att måla fönsterfoder, så mysigt att stå i solen och måla. Målade vitt och hade vit bikini på mig. Då syns inte färgen...........hihihihi. Solen färgade mig brun.
 
 
Mitt i målningen blev det lunch och sen fortsatte jag med målningen till jag gick i mål med det jag ville göra. Sedan blev det lunchrast i solen. La mig i solsängen och bara njöt av solen och värmen. Längtar hela tiden tillbaka till Kanarieöarna och Sangrian. Det blev Sorunda och glassbilen...........
 
 
Middag ute  i solen och sen började jag rensa ogräs i solen. Gick i bikini fram till åtta, så myyys! Ska börja leva efter ett gammalt ordspråk.............
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0