Camaro, Charger och andra sommarbilar................

Camaro. Charger och andra sommarbilar såg jag på min resa till ICA för att storhandla igår kväll. Det var då jag kände att kanske våren ändå är på väg. Stora feta Mercedes, Audi, BMW ..............ja massor av snygga bilar som dessutom det srömmade skön dunka dunka ljud ut från. Jag tror jag dööööööööööööööööööör, blir så upphetsad! Det är det här man vill ha, inte en gammal vinterbil. Kollade faktiskt Blocket när jag kom hem för att se vad jag ska ha när jag byter bil nästa gång. Har hittat två favoriter, av alla favoriter. Ibland kan det vara svårt att plocka/välja ut godisbitarna från godispåsen.
 
Såg denna coola i backspegeln, jag dog en gång till!!!!!
  
 
Vägarna var helt torra och det var kö till tvätten på båda bensinstationerna. Jag myyyyyyser!
 
 
I helgen åkte solstolen fram och vi satt i solen och bara myste.
 
 
Jag har blivit ännu brunare om näsan än vad jag var i fredags.
 
Jag i fredags på väg till jobbet!
 
Solen tar i ett vinterland och nu är det som att vara i fjällen. För fyra, fem år sedan hade vi varit i fjällen. Har varit det i tjugo års tid när barnen var små. Nu är det slut. Ingen fjällen. Kollade faktiskt resa till Idre under påsken. Så vi får se vad som händer. En weekend i fjällen under påsk, skulle vara så trevligt. Har alltid varit i fjällen vecka 12.......snyft. Nu är det slut med det.
 
 
Nu har vi hälsovecka på jobbet som tema. Jag ska njuta varje dag .............tror jag. Fast det blir en tung vecka. Ska ha styrelsemöte på jobbet tisdag kväll och öppnar sedan klockan sju på onsdag morgon. Dessutom så kommer det in låftryck, moln med snö under veckan. Så den här veckan kan bli spännande..............
 
Nu ska jag ta mig en hälsopromenad. Ska prova Runkeeper på min Iphone. Blir lite sugen på att göra det när Mats visar sina resultat. Lite kul faktiskt. Som en personlig tränare. Ska se om min slåvad -kompis ringer idag. Behöver lite pepptalk!!!!!
 
Min nya chef är dessutom ett hälsofreak som skriver egna hälsoböcker.............så nu är det bra hälsa som gäller. Har fixat solbrännan under helgen så nu tar vi hand om kilona denna vecka. Ska försöka hålla lite diet ihop med ökad träning. Vi får se om det blir bra!
 
Ha det bra iaf......även om snön kommer så är vi på väg mot våren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0