Fullt ös!!!

Fullt ös!!!
Jobbar som FAN......har ingen rast och sliter så som bara lilla jag kan ibland. Jobbat över redan nu flera timmar denna vecka. Längtar till helgen och ett glas vin i garaget. Ska lacka mina delaar till huven nu i helgen och leta efter mina bultar......Måste hinna och ringa till Håkan idag också!
 
Igår var det jätte-trevligt efter jobbet. Körde som en liten tok genom stan för att hinna till mamma och överraska henne med en stor blomma. Precis när jag körde in på gården var hon och Pilefors på väg till Solna för att äta på en restaurang. Det var bara till att ställe rally-tårtan och hoppa in i en stor Cadillac. Åt gott och sen så åkte vi hem till mamma och pappa.
 
 
 
Då fick jag en present av pappa. Bara så där utan anledning. Tack pappa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0