Garage-helg både lördag och söndag = mys!

 
Garge-helg både lördag och söndag = myshelg!
 
Har haft en underbar helg hela helgen, både lördag och söndag. Har tillbringat så mycket tid i garaget med min lilla älskling - Corvetten. Vet nu hur jag vill ha det med det sista av renoveringen! Har slipat rost och fixat småsaker på bilen. Små saker som ändå tar en otroligt lång tid att göra iordning, så som låsanordningen för motohuven. Måste få dit huven på plats så den inte faller i garage-golvet. Behöver nog hjälp av en stark kille till, så att jaghar två starka för att få dit den.  Har börjat renovera mina gamlaT-luckor för att de kommer kanske vara dem jag kommer att använda. Svårt att välja mellan dem och glasluckorna. Inget beslut är fattat!!!!
 
 
Lyckades också få en stund i solen på lördagen och två shoppingrundor i butiker. En shoppingrunda på lördagen och en på söndagen.
 
Har skickat MMS till Chrippe för att han ska kolla om Hansen Racing säljer vinylfärg, får svar av honom under veckan.
 
Har skickat ut nitton mail under lördagen. Fick tillbaka internet i lördags efter tre veckor utan bra kontakt. Har lyckats kunna vara ute tre minuter åt gången på nätet, sen dog internet ut! Men nu så har jag skickat allt och det känns bra.
 
Har lyckats gå ner förra helgens Xtra kilon. Inget vin och ost, ingen hamburgare och pommes, ingen kexchoklad denna helg.
 
Nä, nu ska jag snart ut i det vackra vädret och ta en morgon-promenad. Sitter just nu och pratar med Jerka i mobill och head-set.
 
Hoppas på en bra vecka, en bra start på veckan iaf - 18,5 grader just nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0