Grattis mamma!!!

 
Stort grattis till mamma som fyller år idag.......
 
Idag ska jag vara på jobbet tidigt. Har tagit på mig en öppning. Igår kväll kom jag hem från jobbet efter styrelsemöte klockan kvart i tio. Känns som lite mycket nu! I morgon ska jag också öppna, måste hjälpa till när det behövs. Hinner inte med så mycket annat, men vad gör det!?!?!?!
 
Ute är det ganska så ,mysigt iaf. Snön är som små dunfjädrar som flyger omkring mig när jag är ute. Igår var jag ute från klockan halv åtta till elva, så mysigt! Tycker faktiskt det är rätt härligt! Men, men igår höll jag också på att sladda i diket, hade intevarit lika mysigt. Så otroligt halt på vår lilla skitväg och så gamla rallytårtan som jag kör som om det satt isdubb på. Får nog tänka mig för lite.......
 
HA en bra dag och tänk på hur du ska stanna!!!!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0