Hämtat hem huven!

Hämtat hem huven! Igår var jag och hämtade hem huven från lackeraren. Den är så svart och så fin! Blank som bara en nylackad huv kan vara. Inte en repa, inte en enda ö. Hela Atlas är borta. Hade sådana sjunkningar så att det såg ut som en hel Världskarta på motorhuven. Men nu är den så fin så! Så kul......
var på jobbet tidigare igår morse för att kunna hämta den vid tio då den var klar!
 
 
Hämtade hem de nylackade T-luckorna också......
 
 
Allt gick precis in i Transporten, bland kuddar och filtar fick jag hem demlika fina!
 
 
Nu ligger den tryggt där den ska ligga fram till själva monteringen...............
 
 
 
Igår när vi åt middag knackade det på dörren och Jerka kom med ett kylskåp till baren i garaget. Någon kyl som tydligen skulle kastas, så  ikväll efter jobbet ska jag rengöra kylskåpet och sen ska Tobbe montera in den. Kommer att bli bra eftersom att vi har snart sommaren här. En kall öl eller ett kallt glas vitt vin är alltid gott.....
 
Idag ska jag leta rätt på min tandläkare. Jag behöver renoveras!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0