Men HALLÅ!!!

Men HALLÅ! Vad är det här?????? Ute snöar det och jag som trodde våren var på väg. Just det, glömde bort det. Snö kan det komma ända fram i maj från himlen..............usch! Jag vill ha vår nu! Man skulle nog vara eller bosätta sig i ett varmare land. Men bara tillfälligt under dessa månader. Jag vill samtidigt ha vinter och mycket snö, men den här tiden då det är varken vår eller vinter är hemsk! Då kan man lika gärna vara var som helst på jorden där det är sol och varmt. Tror det finns länder där det är varmt och där man kan ta sin bil upp i alperna och åker skidor om man nu vill och känner för det.
 
Jag har såååååååååååå jävla mycket just nu. Men det mesta flyter på, men en viss stress finns det i det hela och samtidigt en viss lugn och ro i själen när sakerna är gjorda. Men tiden, tiden räcker åter igen inte till för allt jag vill göra.
 
Jag skulle behöva en tur med Corvetten, som jag sa! Men det får bli en stund i garaget...........snart är det helg igen!
 
 
Jag trivs alltid bra i garaget..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0