Nu längtar även jag...........

 
Nu längtar även jag till sol och värme. Avkoppling och lite härligheter. Träning och sol.
 
 
Fixade det sista med resan igår kväll. Nu känns det bara bra! Bara att vänta på något gott. Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge. Något nytt jag lärde mig idag av en Corvettekompis.
 
Längtar verkligen till sommaren nu. Visst har vi det bra med den sol som just finns hos oss. Vi har fina kyliga mornar och sol. Klart mycket bättre än +4 grader och regn. Våren och sommaren kommer! Bara till att hoppas att den blir bättre än förra sommaren. Tror man tvättade bilen varje dag efter en cruising ..............
 
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen är det ute som gäller i fyra timmar före lunch, sen är vi ute igen vid två.  Lever utomhus känns det som.........................borde vara frisk, men tror jag har en ny förkylning på väg. Vill inte - orkar inte.......blir en Jäger ikvälll....................
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0