Redan fredag!

Redan fredag! Det är fredag igen! Helt otroligt vad tiden går fort........men det kan den ju få göra nu när man längtar efter våren- Men, men, men visst är det häftigt med -18,5 grader och sol. Blir liten kluven i min fråga. Vill jag , vill jag inte ha vinter eller vår. Tycker faktiskt mycket om vintern, men nu har vi haft vinter väldigt länge så visst vore det skönt med vår och värme. Nästa vecka pratar de om snö.....
 
Pratade med maria i nästan en timme i går kväll. Hon löptränar mellan bananträd och mango, jobbar på dagarna och tar kvällarna med ro när solen går ner. Så mysigt attt få prata med henne och se henne ¨live¨. Saknar henne så enormt mycket. Finns inte ord för det hela men jag är nöjd att hon gör det hon gör ochupplever det hon gör. Stolt över henne......
 
 
Igår pratade jag väldigt mycket i telefon med min Corvette-vänner. Hela morgonen gick åt till det hela och lunchen oxå och lite då och då. Satt sen på kvällen och snackade via nätet med lite vänner. Har slagit vad nästan................vaddå??? Nästan !!!! Jag ska nog slå vad med en corvette-polare om jakten på några färre kilon. Sommaren är ju snart här och jag har blivit så mycket fetare...................fattar inte????? Lika bra att bestämma sig NU! Jag börjar idag, provar att sluta med allt dåligt. Har ett sockerbehov just nu som är helt galet. Äter sååååååååååååååå mycket onödigt, dåligt, sött . SÖTA JÄVLA FETA SOCKERBOVAR........!
 
Ser väl snart ut så här!
 
 
Jag behöver nog ¨peppa¨mig själv en hel del........jag som köpte nya jeans, som jag inte idag ens vågar prova. Kommer väl upp till knäna..............
 
I helgen hoppas jag få dit min motorhuv! Måste ha två starka killar till garaget. Måste bjuda in någon! Någon som vill komma på fika och hjälpa till. Vore så skönt om den satt fast så att jag kan lugna ner mig........tänker på om den skulle ramla i golvet. Då JÄVLAR går jag och dränker mig i en oljepöl !!!!
 
 
Ska nog kanske ringa Chrippe iaf om lite hjälp med färginköp, ska kolla öppet-tider hos Hansen Racing. Har de lördagsöppet??? Jag arbetar på fel sida om satden för att ¨bara¨åka dit. Ska fundera vidare och höra av mig till honom.
 
Nu ringer Jerka så nu ska jag prata med honom................medan jag pratar med honom ringer Janne ser jag på mobilen. Får ringa upp honom om en stund!
 
Ha en bra fredag, sen så är det helg igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0