Tack alla mina vänner!

Tack alla mina vänner! Tack för att ni finns.......utan er skulle livet se helt annorlunda ut. Jag skulle inte var den som jag är just idag. Jag måste bara berätta det. Vänner är bäst! Även om träningspasset inte blir av för att telefonen ringer hela tiden. samtal dit och samtal dit, men vilken gudagåva att få ha er som vänner. Jag blir så stolt över mig och stolt över mig. Vilken underbar samling jag har....................
 
 
Familjen är best friends!
Klubbkamrater är best friends!
Nära vänner är best friends!
Nya vänner blir best friends!
 
Igår fick jag bevis på att jag är den jag vill vara och är stolt över mig själv.......
 
Idag hoppas jag på ett par timmar i garaget och att huven kommer på. Johan kunde visst hjälpa till och det ska jag tacka JA till!!!!! Så jävla snällt......
 
 
Trodde att butiken skulle vara öppen på helgen för inköp av venylfärg, men den var stängd och jag gllömde ringa Chrippe igår. Ja, ja......får ta ut VAB en dag. Vård av bil.........hur ska man annars kunna hinna med att fixa vissa saker under deras öppetförhållanden........
 
Idag ska det bli SOL och kallt. I morse vaknade jag tio i sex och det var -20.5 ute. I morgon och på måndag ska det vara en ganska likvärd prognos men sen!!!!!!! Kommer klass 2 varning, hihiihihi Mera SNÖ i nästa vecka och kaos, men varmare klimat. Vad ska vi tycka???????
 
Idag ska jag njuta av att jag är JAG och att livet är så underbart just nu och att det är SOL ute......
 
Ha en riktigt bra helg!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0