Torsdagen - ledig dag

Torsdagen - ledig dag. Tog milrundan på morgonen. Sen hem och åt en god frukost. Trodde jag skulle få en fin dag i solen mot husväggen men så blev det in´t.
 
Hamnade i soffan med en bra bok. Streckläste från tolv till nio på kvällen, sedan var boken slut. Vilken slappar-dag. Hatar att vara ledig mitt i veckan!
 
Nu storstädar jag hela huset, fixar med papper och gör lite annat. Ska snart till jobbet. Stänger kvart i sex idag, och sen är det fredag kväll och helg. Måste ta mig i kragen och fixa lite med bilen i helgen. Måste, måste , måste. Har tappat lusten totalt till det hela. Förstår inte! Men den kommer väl...............jag hade den iaf en gång i tiden. Lusten till att vara mer i garaget än inne i huset! Bodde mer eller mindre hela tiden ute på garage-golvet. Det var tider det!
 
 
Trevlig helg................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0