Inte över ännu.............

Inte över rännu...........stressen finns kvar i  kroppen. Nu börjar axeln att värka och magen är ur funktion. Varför blir det så här???
 
I tisdags fyllde jag år, fick massor av SMS, telefonsamtal, inlägg på facebook och gratulationer av barnen. Hade inte tid att fylla år. Vi budade hela tisdagen på lägenheten och klockan halv sju så skrev vi kontrakt. Inte vi, utan Sofia bara den det att man känner sig så delaktig i allt! Helt fantastiskt att vi vann budgivningen. Lägenheten är såååååå fiiiiiiiiiiin! Jag skulle kunna flytta dit på direkten, men det finns ju inget garage - så där sprack igentligen den tanken.
 
Efter att vi skrivit kontrakt åt vi födelsedagsmiddag och firande av kontraktskrivandet på gyllende måsen.
 
 
På kvällen kom Maria hem och firade sin gamla mamma, fick en fin plånbok av henne som hon köpt i Miami och blommor från Hötorget. Favoritblommor dessutom.
 
 
 
 
Igår onsdag var det full arbetsdag, Jobbade från sju till halv sju och nu sitter jag vid datorn och pausar från mitt arbete.Har iaf plockat fram Corvetterna i sandlådan till barnen..........
 
 
Har jobbat sedan fem i morse...................
 
Tror det ska bli lite tid i garaget under dagen, men jag vet inte. Ska beställa/köpa säng och soffa till Sofia och hennes lägenhet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0