Jajamensan!

 
Jajamensan!Nu närmar man sig målet. Att få lite fritid över till annat. Har varit tungt ett tag. Ska vara överallt och fixa allt, känns som att jag ska gå sönder. Slut på klagan.....................nu ska jag ha ego-tid och börja ett lite bättre liv. Alla uppgifter på jobbet är mer eller mindre klara, klubbarbeten klara, Sofia som skriver kontrakt idag och som jag ska hjälpa nu på morgen att flytta och göra klart de sista papprena. Igår var jag i Sumpan och packade pallarna till Sommarmötet med världens bästa Öhrn. Tur att han vill hjälpa mig, skulle aldrig klara av det hela annars.
 
 
Undra om jag ska börja fira redan ikväll???? Det är ju cruising i Stockholm, Sveavägen fram och tillbaka! Tror jag ska fira med att åka in och köra ett par varv och träffa Örnen och de andra polarna.
 
Igår kväll var ja hemma hos mamma och pappa och fick en av de godare middagarna serverad. Efter att stökat runt i Sumpan för att packa allt så ringde jag MAria och hon var hos dem och åt middag. Det fanns mat över så jag drog självklart dit, hungrig som en varg! Hemma sent och vaknade tidigt nu på morgonen. Ska gå ut och packa bilen med utemöbler som Sofia ska ha på sin uteplats. Hon har köpt en 1,5a som det heter. Lägenhet med lite sovalkov och uteterass på 20 kvadrat. Så fiiin!
 
Ha en bra dag så kanske det kan bli lite cruising till kvällen.....
 
 
2012
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0