Jobba till halv tio.....

Jobba till halv tio igår kväll. Jag och Janne på jobbet ska göra klart vår skoltidning. Vi hade fått tid igår till det på jobbet, vikarie var insatt för mig och tiden låg framför oss. VAd händer??? Jo, det blir strömavbrott och inte en enda dator fungerade. Vi fick plocka ihop allt matrial tog med hårddisken och åkte hem till mig. Satt med arbete hela kvällen. Var klar halv tio - pust! Varför säger man aldrig nej! På morgonent satt jag hemma och fixade med olika dokument, sedan for jag till jobbet. Pratade med min bästa vän i telefon. Mår så bra av våra samtal......... hade innan dess lyckats prata bort en timme i luren med Jerka. Vi har alltid massor att prata om. Just nu är det Tierp som står på tur...........det blir Tierp till helgen! Hoppas på sol och bra väder bara!
 
 
 
Idag ska jag jobba över igen och ha arbetskväll med föräldrar och personal. Jag är arbetsledare...............Pust! Kul! Får bestämma!
 
Ha en bra dag. Nu håller jag på att avkalka kaffemaskinen så att jag får lite mer gott kaffe. Morgonens goda dryck!
 
Vil åka Corvette NU! Tror på lite ledighet snart............hoppet är det sista som överger en!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0