Ledig i Stockholm..............

Ledig i Stockholm.............ja, så blev det! Jag vart ledig från jobbet och åkte till Stockholm. Hade an mys-morgon hemma tills det var dags att fara. Maria och jag tog bilen in till staden.............
 
 
Maria har lagt beslag på morfars gamla RayBan från 70talet...........
 
Stockholm och Stadshuset, så vackert!
 
 
Andreas och Maria kollar in bilar när vi vandrar på Hamngatan..............
 
 
Maria vill ha en Mustang, - den där var cool!
 
 
Den har jag i min Iphone, någon han kanske har kört????
 
 
Mormor bjöd på lunch på gamla stället Grodan mitt i vårt shoppande!
 
 
Fiskgryta som slog alla rekord, jag lovar att det var den godaste jag ätit!
 
 
Fick en lektion i att vårda olivträd av restaurangägaren.
 
 
Han plockade ner en oliv så att jag skulle få provsmaka!
 
 
Sen fick vi Is-kaffeLatte...........
 
 
Mamma ¨mormor¨ är så glad och hurtig fast hon har tån i bandage. Hon är tuff hon!
 
 
Packade in påsar och Clementinträdet som jag köpte på Hötorget.
 
 
Satt och pausade på NorrMälarstrand när en BMW kom åkandes och tutade på oss, det var restaurangägaren. Vi har hittat en ny kompis i honom!
 
 
Är så otroligt glad över att få vara med min stora dotter, hon är så fiiiiiiin på alla sätt!
 
 
Satt kvar en stund och hade svårt att slita oss från Stockholm. Sen åkte vi hem och festade loss på olika ostar som Maria köpte i Hötorgshallen. Öppnade lite vin och sen kom Jennis. Maria och Jennis förfestade loss lite, sen körda jag dem till tåget. Sov så otroligt dåligt natten mellan fredag och lördag för att inte missa att hämta dem i Tungelsta. Men sen fick jag ett SMS vid fyra att de sov på annan ort. Då somnade jag helt förstörd och vaknade alldeles försent på lördag morgon...................med huvudvärk och tung kropp.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0