Lördag 25 maj

Vaknade före fem. upp och tog morgonfika. Fixade matsäck och packade lite kläder för att tillbringa en hel dag på Tierps arena. Lämnade hemmet klockan sex och hade en underbar resa genom ett öde Stockholm. Inga bilköer, bara en och en annan knegare och taxibil......
 
 
Bra prognos för dagen och helgen!
 
 
 
Stog i insläppet på morgonen....
 
 
 
Klubbparkering med en höjdare!
 
 
kollade in banracing, med speakern i hörlurarna..............
 
 
 
Blandade bilar körde banracing under dagen............
 
 
 
en Snygg biltill !
 
Efter en toppendag på Tierp arena så fick jag köra C5 hem. Så trevligt, så underbart. Hem i kvälls-solen till stugan och middag. Körde Maria till tåget och sen satte jag mig och arbetade med klubb-uppdrag. Monterade alla namnskyltar och var klar med det klockan halv tolv. trött tror du ????
 
 
600 stycken. 400 stycken gick klockrent in i namnhållarna. 200 stycken fick jag klippa för att de skulle passa. Hur orkar jag??????
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0