Malmby......Yes!

Malmby........Yes! Var på Malmby och hjälpte till med klubbaktivitet igår. Hade tyvärr inte med min egna Corvette eftersom jag på något otroligt sätt prioriterat bort bilarna för semester i utlandet och sen när man kommer hem så har man hur mycket jobb att ta igen som helst! Har jobbat 19,5 timme Xtra denna vecka med saker som gäller mitt jobb. Tror ni man har någon fritid kavr då, om sen dessutom ska jobba 40 timmar på arbetet. Dessa 19,5 timmar har jag gjort hemma vid köksbordet. Fy! Fy vilken vecka. Men igår vände det ! Älskar verkligen bilarna och alla klubbkamrater. Fick något annat att tänka på än arbetet, fick tilloch med energi för att åka hem och vara i garaget några timmar, så vi åt middag klockan tio igår. Ska försöka få bilen klar till på torsdag. vet inte om det kommer att gå. Men vad fan, det kanske bara kommer någon liten oväntad hjälp och fixar till det hela. Jag bjuder in vilken mekaniker som helst, bara han kan sin sak så öppnar jag dörrarna till garaget för att fixa det sista.
 
Igår höll jag iaf på med huven och T-luckorna efter en underbar dag på Malmby.
 
Vi gick upp tidigt och fixade med bilen och gjorde en liten matsäck. Alltid gott med en smörgås när man ska jobba en hel dag på ett blåsigt Malmby. Lämnade stugan före klockan sju.............
 
Tidig morgon, åkte med Tobbe till Malmby! Min Corvette får stå hemma...........
 
Tidig morgon på Malmby, nu ska banan riggas med tidtagníngsutrustningen.
 
Förarmöte, efter att vi besiktigat alla bilar.
'
Jerka hade matsäck som frugan fixat till......
 
Prisbordet......
 
 
 
 
Öhrnen lärde mig att fota 180 grader
 
Malmby 4 maj 2013
 
Starten på dragracingbanan.....
 
Alltid glad och full av positiv energi är denna kille......Chrippe.
 
En ny generation på väg. Så roligt!
 
 
Dagens vinnar ..............Grattis Roffe! Så roligta att du vann allting!
 
Inte lika roligt, en bakaxel i bitar. Hårt att ligga på topp!
 
Hittade en bild på mig på facebook. Kul att se sig själv in aktion!
 
Jag besiktigar bilar, fullt koncentrerad.
 
Hemma i garaget och lackar stagen till huven. Nu ska den dit!
 
Galler på!
 
Fixade gummilisterna på T-luckorna.
 
 
Ett glatt litet garagetroll, som kanske kan vara igång mitt sitt lilla projekt igen.
 
Jag har en önskan om att besiktga Corvetten på torsdag. Hjääääääääälp mig!
 
Ska tamig dit ut nu ett tag igen, sen ska jag titta på lägenhet åt Sofia och sens ka jag hämta Maria på Arlanda. Hon ska kanske bosätta sig i Sverige under sommaren efter tre år utomlands. Saknar min underbara dotter så mycket.
 
Min älskade Maria.....................planet landar klockan kvart över två. Vi ses!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0