Så jävla glad!

Så jävla glad! Var glad igår, Är GLAD idag. Nu sitter huven där den ska. Vilket otroligt bra jobb vi gjorde igår mitt på dagen.
 
Morgonen var ganska lugn, var upp klockan fem och skrev saker som gällde jobbet. Sen kom huvudvärken och jag gick till sängs för att vila med en Ipren i kroppen. Då ringde Sofia och behövde 10.000:-, så det var bara till att gå upp och föra över det till hennes konto. Kallas för lån av pengar. Sen tog Maria och jag en lunch............
 
Pulshöjaren för dagen var när Maria kom på att hon skulle med 39 över tåget. Fullt ös till pendeln, hamnade bakom en söndagsåkare. Puls - vi kommer att missa tåget! Kommer till stationen, bommarna gå ner. Stannar bilen, går fram till killen i bilen och frågar om jag får köra före honom. Bommarna går upp, YES! Full spetta, gasen i botten. Tutar.....tut tut tut. Kör nästan upp på perrongen, en passagerare trycker på dörrarna hela tiden för att de inte ska stängas. Maria springer och hinner med! Allt löser sig i hennes värld.
 
Lånade Marias bil till tåget..............
 
Sen var det hem till solen och en lite paus i solsängen!
 
 
När skuggan och molnen kom....................mullrade det till. Det var inte åskan! Det var en av kompisarna i klubben som kom förbi. Han har en otroligt skön sång på sin bil. Motor med fler hästar än en.
 
 
Vi tog en fika och så frågade jag om han ville hjälpa till med att få dit motorhuven på min C3a. Vi gick till garaget och på första försöket satt huven otroligt bra. Sen skulle vi ändra lite och det vart lite problem. Fick släppa skruvarna ett par gånger innan den satt perfekt. Fick flytta huvlåset, som dessutom gick i baklås så jag fick krypa under bilen och öppna huven underifrån ett par gånger. Nina och Micke kom också förbi så det var skön stämning i garaget. Gillar att ha mycket folk runt mig. Nu är allt perfekt! Pallade ner bilen på garagegolvet och rullad ut henne i solen. Körde lite starthjälp och sen var hon igång! Nu är det vår!!!! SÅ glad.......................det spritter i hela kroppen som om man var Nykär!!!
 
 
 
 
 
Nu sitter motorhuven på rätt plats! Så skönt...........
 
Laddning av batteriet!
 
Städade garaget...............
 
Sen kom regnet.................
 
Somnade sen nöjd som ett litet barn på julafton................
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0