Sol, kalas, Rum

 
Söndag morgon - Seg morgon, mina sovtider är ur rytm. Somnade om ute i solen och väcktes vid halv elva för att duscha och dra vidare. Aldrig hemma numera. Börjar känna att tiden rinner iväg för mycket nu. Önskar mig en dag hemma för att bara ligga som en katt i solen och spinna. Behöver sola på min bränna lite just nu......just nu är jag beige. Trodde på sol i lördags men det var moln där jag var och sol hemma på altanen. Igår vart det fika hos Andreas för att fira honom. Tankarna far till bilen, när ska jag hinna emd den??? Idag är det samtal på jobbet, sen stänger jag. I morgon kvälls-möte på jobbet, onsdag styrelsemöte, torsdag fyller Maria år, fredag = tomt....................tid, ge mig tid!!!
 
Lite kul igår. Eva min syster satte sig mitt mot mig vid bordet. Vi har valt samma bröd och pålägg och dessutom tagit en tugga på smörgåsen innan man satt sig till bords efter att hämtat kaffet. Syskon.......
 
Tårta idag också!
 
 
Andreas fick ett Olivträd av oss till sin balkong...........
 
 
Glad sommarhjärta från Taxinge, köpte den i lördags.....
 
Hantverkare............
 
Fiiiiiiin........
 
Planterade blommor halv åtta igår kväll. Lite tid över för det också.
 
Tog mig en rom och kopplade av i soffan innan sängen. Maria har med sig traditioner från Barbados hem...
 
Yes! I natt sov jag som en prinsessa. När gjorde jag det senast? La mig klockan nio och vaknade klockan fem. Har hunnit jobba vid datorn, känner energi. Ska prova löparskorna efter bloggandet och kaffet. Så skönt med måndag..........eller hur? Rutiner......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0