Söndag 26 maj

Vaknade kvart över fem, låg och drog mig. Då ringer Sofia.....05.39 är klockan. Hon bara skriker............mamma! det är såååååååååå fint!!! Jag är på hem från krogen i soluppgången..............
 
Det där har man ju upplevt själv, att lämna krogen och möta solens ljus en fin sommarmorgon på väg hem till sängen. Det är rätt fiiiiint! Jag förstår henne. Något man bara måste få uppleva! Jag minns många bra saker som igår.....................fast jag är ju inte så gammal. Hihihi
 
Gick upp och fikade, fixade matsäck och drog till tierp igen- Lämnade hemmet vid sju. Ännu en fin körning upp till Tierp. Idag tog vi min C4a, det gick som trollet upp. Låg på sjätte växeln och bara njöt av morgonen och bilkörningen. Fina vägar och brummandet av hästkrafterna från V8an. YES!!! Så naijs!!!
 
 
 
Min lilla pärla i morgonsolen................
 
 
Stog i insläppet ett tag på morgonen. Bilen parkerad på klubbparkeringen och sen intog jag läktarplats. Hela långa dagen var det dragracing. Så myyyyyyyyys! Ljud, ax, styrka, snygga bilar, motorras, topptider och annat.
 
 
Sol, sol, sol hela dagen. Satt på läktaren och solade samtidigt som jag solade. Hade det så gott! Mår som en prinsessa en sådan här dag.....
 
 
Klubbkompisar som körde. Klubbkompis som satte bra tid!
 
 
Dessutom så körde Disel-doris.........finns det något mer publikvänligt???? Svar: - Nej!
 
Efter en helt underbar dag så körde vi hemåt och mötte regnet i Uppsala. Hemma i Stockholm hade det regnat sedan tidig förmiddag, så dagen i Tierp gav klart mycket bättre väder.....
 
 
När vi skulle tanka bilen på väg hem så backar en stor stadsjeep in i min Corvette. Skador blev det inga stora men fan vad jag blev arg!
 
Kom hem till morsdagsmiddag som Maria hade lagat, så gott!!!
 
 
Slappade en stund framför TVn och kollade in reprisen av finalen av motallaodds....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0