tisdagen försvann....

Tisdagen försvann i ett nafs. Dagarna försöker bita mig i hälarna. Jag bar rusar fram, rusar fram med tiden som jagar mig. Hinner en hel del men inte allt som jag vill. Måndagen försvann, tisdagen försvann. Måndag kväll jobbade jag över. Skulle gå hem tidigt i tisdags men, men. Det blev till att arbeta över. Kom hem och där på köksbordet låg ett kuver med små klistermärken som skulle klistars på påsarna till Billingehus och sommarmötespåsarna där. Var vrålhungrig, vill inte äta piller, slänger fryst lax i kallt vatten, den tinar fort. God och sen middag....................somande sent, alldeles för sent.
 
Namnlapparna är klara NU!
 
 
 
Har flyttat ut mina citronträd.............
 
 
 
 
Clementinträdet, snart kan jag skörda!
 
 
en citron var klar och ramlade av, klar till groggen på lördag.......
 
 
 
igår var det en härlig dag på jobbet. Hade lite orientering med eleverne, eldningskunkap och sen grillade jag hamburgare till barnen medan de fick köra aktivitetsbanan. en helt underbar dag trots regn och mulet väder. Var ute från halv åtta till tre.
 
 
 
Efter jobbet åkte jag hem, middag, handlade mat, till Lasse ¨Lövis¨ för att fixa bildspelet till sommarmötet. Lasse ska köra en föreläsning om Corvettens historia. Mycket från C1 till C3................han har så mycket fina bilder. Skulle vilja göra en fototapet av någon. Snacka om att man börjar eller är Corvettenördig! VARNING!
 
Ikväll ska jag träffa Lasse Öhrn som ska hjälpa mig att packa pallarna till Billingehus.
 
På fredag sak jag inte boka något........................jo! En grogg!
 
Hoppas på sol till helgen.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0