Under kontroll..........

Under kontroll...........japp, läget är numera under kontroll. Igår hade jag arbetskväll på jobbet. Stog där mitt på gårdsplanen och styrde mammor och pappor vad de skulle göra fram till halv nio igår kväll. Vilka underbara föräldrar.........massor vart gjort. Styrde upp inköp av byggmatriel på byggshoppen också. Killarna där fick jobba..hihihi.
 
Nu på morgonen har jag
  • skrivt ett reportage till CM.
  • Skickat  lite mail till klubbkompisar.
  • Packat bilen för att åka till klubblokalen ikväll.
  • kört en tvättmaskin
  • skrivit milräkning till jobbet
  • planerat
Nu ska jag till jobbet och sen tillbringa dagen på ett roligt ställe med barnen. Där kan man leka hela dagen. Jipiiiiiiiii!
 
PUST!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0