Vårmönstring.................

Vårmönstring......................på alla sätt. Vaknade seg i hela kroppen och huvudet. Funderade på att vara hemma och bara softa! Men så gick jag hemma och fixade med blommorna. Tog ut mitt nya Clementinträd för att det skulle träna på att vara i solen.
 
 
Mitt nya Clementinträd.
 
Jag lekte Humla och pollinerade mina citronträd.
 
Mina olivträd.
 
 
 
Efter lite Ipren och annat så var det dags att hoppa in i Corvetten..........
 
 
'
Trodda jag skulle få sola benen. Det var varmt och soligt hemma, men när vi kom till Södertälje så kom molnen och kylan. Usch!
 
 
Hamnade i en Corvette-karavan till Taxinge efter att kört fel hundra gånger i Södertälje. Fattar inte att dessa avfarter och påfarter. Körde totalt fel och blev sena som faaaaaaaaaaaaan till Taxinge.
 
 
När vi kom till Taxinge var det full fart vid infarten. Blev så glad över att få träffa Helene och att hon var med idag. Hon är så duktig med så mycket annat som gör mig avundsjuk...............var iaf glad över att få se henne.
 
 
Efter en lite lunch fick vi smaka en god tårtbit ( kalori-BOMB)
 
 
Min favorit-pappa i hans Corvette.
 
 
Hejdå Taxinge!
 
 
Bakade mjuk pepparkaka till kvällsfika gästerna. Vid åtta mullrade det in Corvetter på gården och vi fikade samt självklart kolla in garaget och hur motorhuven blev. Somnade starx före tolv, som DÖD!
 
Läste mitt horoskop idag från gårdagen. Där stog.............
 
Den här dagen kommer att bli dyr......................
 
Kan bara hålla med om att horoskåp kan stämma. Dagen blev dyr efter shopping i butiken på Taxinge.........något jag inte hade råd med, men tog mig råd till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0